Frecventa Dumnezeu

Published Ianuarie 4, 2014 by Cosma Monica

Cu totii am auzit de credinta. Si spun asta fiindca cei mai multi au ramas in stadiul acesta. Isi duc viata tot tarandu-se de la o zi la alta, ingropati in griji , necazuri, suferinta.Pare a fi o roata care nu se mai invarte decat rareori in sus. Problema? Separarea. Solutia? Descoperirea Sinelui.
Cine e Sinele? Dumnezeu, scanteia Divina prezenta in fiecare fiinta, Sinele Superior. El este cel care ne protejeaza in fiecare clipa a vietii noastre , fie ca stim asta fie ca nu stim.

Ati putea spune ca daca asa e oricum, de ce mai trebuie sa constientizam ca Sinele nostru este AICI si ne protejeaza. E o chestiune de accesare a starii de siguranta…de incredere ca totul va fi bine…si va fi ! daca te duci la un examen, sau interviu, sau ai o problema de rezolvat, poti conta pe inteligenta ego-ului tau, sau poti sa spui stramosescul Doamne ajuta-ma!, si sa-ti pui in EL toata increderea. Ce se schimba? Vibratia ta, care nu mai rezoneaza cu problema ci cu solutia, si nelinistea stresanta e inlocuita cu linistea data de siguranta ca se rezolva. Atunci cand esti in permanenta conectat la Sinele tau, viata ta curge in liniste, nu mai exista frica. Ce e cu adevarat important este sa re-cunosti aceasta putere si sa ai totala incredere in ea. Asta este CREDINTA, eu as numi-o INCREDERE IN INTELIGENTA SUPERIOARA. Sa stii in fiecare clipa a vietii tale ca D-zeu te ajuta.Il putem numi Dumnezeu sau Inteligenta Superioara sau Energie Universala. Numele sau definitia este doar un concept infiintat de om pentru a-si explica ceea ce traieste ca simtire. Asta inseamna a fi constient ! Inconstienta, in spiritualitate, inseamna sa ai incredere in forta limitata a ego-ului tau, si cum e limitat, nu-ti creeaza liniste ci stres, fiindca undeva stii si tu ca nu rezolva problemele intotdeauna ( experineta ta personala ti-a dovedit-o de atatea ori! ), nu are solutii pentru orice si asta-ti mentine starea de frica. Asta trebuie cu adevarat cunoscut, in traire, nu doar ca teorie, ca D-zeu chiar poate orice, si ca asa-zisele noastre „probleme” ni le producem singuri, crezandu-ne mai destepti decat EL, si mentinandu-ne in starea de FRICA. Lipsa credintei este echivalentul „separarii” , atunci cand intre noi si Divin exista „distanta”. Iar constientizarea Sinelui inseamna constientizarea divinului . Sa stii clar ca exista D-zeu, sa experimentezi, nu doar sa crezi ( in sensul de a pune sub semnul intrebarii ), si a trai asta in fiecare clipa a vietii ca tale. Cand stii asta, ce problema ai mai putea avea? Multi intreaba: pai unde era D-zeu cand m-am imbolnavit sau am pierdut nu stiu ce? Raspunsul este o alta intrebare: Cat de mult ai avut tu incredere in Univers, inainte sa ti se intample toate astea? Si unii raspund: cum, eu mereu am crezut in D-zeu?! Daca va regasiti in aceste intrebari si raspunsuri, doar ati crezut, n-ati fost convinsi, ati trait in separare, si separarea este generatoare de suferinta, griji si necazuri. Ati trait accesand frecventa de frica cu toate subdiviziunile ei.
Daca invaluim acest Adevar, cu adevarat simplu,in aura misterului inaccesibil, vom parcurge o cale lunga si nesigura spre aflarea Adevarului.
Si cum nimeni nu este credibil decat prin propria sa experienta o sa va relatez cum am descoperit eu acest adevar si cat de mult mi-a trebuit sa-l inteleg.

Copil fiind, pe vremea cand nu ieseam in curtea blocului cu telefonul mobil si nici macar cu ceasul la mana, cand joaca afara in aer liber era unele din putinele optiuni ale vremii, parintii mei imi dadeau un reper orar de intoarcere acasa, si-mi spuneau clar: la ora 8 (20) esti in casa!. E lesne de inteles ca neavand „tehnologia” la indemana , de multe ori intarziam. De cate ori intarziam primeam o cearta ( sau chiar un avertisment mai substantial ) deoarece, desigur, le produceam ingrijorare.
Si acum ajung la esenta:

Uneori eram aspru certata , alteori nu. Acest lucru a inceput sa ma intrige. Ceea ce insa puteam constata la acea vreme era ca, de cate ori uitam sa „ma rog” pentru a nu fi certata , eram certata, si de cate ori „ma rugam” intens sa nu ma certe, nu ma certau.Si FUNCTIONA !
Asa , fara sa inteleg mare lucru la vremea aceea, mi-am dobandit obiceiul de-a ma ruga in fiecare moment cand ma simteam „in pericol”, indiferent de natura acestuia.
De-a lungul vietii am fost foarte determinata sa aflu cum functioneza acest mecanism simplu. Acum, inteleg ca ceea ce se schimba era vibratia mea. Neacordand atentie unui program subconstient , convinsa fiind insa ca el functioneaza, actiona pe pilot automat. Cerand ajutorul si STIIND DEJA ( aveam o experienta) ca mi se acorda, dezamorsam pur si simplu acest program subconstient, accesand o vibratie inalta. Increderea mea in acest „ajutor” a devenit uriasa. Stiam ca dincolo de ceea ce mi se intampla mie,ca persoana minuscula, in Univers, exista un puzzle urias in care totul se intrepatrunde, iar eu sunt o piesa in acest puzzle.Nu intotdeauna se intampla cum ma gandeam eu, dar de fiecare data lucrurile s-au intamplat spre Binele meu Suprem. Ceea ce am facut de-a lungul vietii a fost sa caut mereu sa inteleg care este binele meu din fiecare situatie , si el nu intarzia sa se dezvaluie.
Ce faceam de fapt?
Accesam frecventa DUMNEZEU, invatam sa-mi ascult intuitia in fiecare situatie de viata.
Dupa multi ani de studiu, am inteles ca pot observa CUM actioneaza aceasta frecventa, prin Legile Universului, inteles in termeni de frecventa, vibratie, energie: atractie, intentie, detasare, ARMONIE. Cand stii clar ca dincolo de tine si in Tine ESTE o Inteligenta Infinita , care te cuprinde si nu te abandoneaza ( este si a TA caci iti este la indemana, trebuie doar s-o accesezi), poti sa te lasi in mainile ei. Este acea „acceptare’ , acea „predare” despre care se vorbeste in spiritualitate. Iar pentru asta nu ai nevoie de intermediari, daca il asculti, Dumnezeu iti vorbeste direct, prin fiecare fiinta, prin fiecare situatie de viata, prin fiecare gest pe care il sesizezi, prin fiecare traire pe care o ai. Daca te simti bine, inseamna ca ESTI ARMONIOS, in armonie cu Universul. Daca te simti rau, fii mai atent la ceea ce Dumnezeu incerca sa-ti transmita. Fii receptiv, alert, si deschis !

D-zeu este peste tot, deci nu ar putea sa fie doar inafara ta , este si in tine. „Dumnezeu este o frecventa”, la care te poti alinia sau nu, frecventa care se acceseaza prin: Faca-se voia Ta ! Este frecventa BUCURIEI, a linistii , a pacii din suflet. Putem la fel de bine ramane in inconstienta, pana cand constientizarea va ramane oricum singura optiune, fiindca toate necazurile si suferintele le atragem doar pentru a intelege cat de mici suntem in ego, si cat de grandiosi putem fi in Sine !

Aliniati-va la frecventa Dumnezeuzeu, si viata voastra devine dumnezeiasca !

One comment on “Frecventa Dumnezeu

  • TOTUL = DUMNEZEU = este perfect . Eu fac parte din EL. Sunt o particica (atom, electron , celula este deja mult prea mare). Celula este deja familia, Fiecare societate, tara etc este un organ iar fiecare planeta o entitate constienta la un moment dat de rolul ce i-a fost atribuit. Vointa mea este subordonata vointei LUI. INTUITIA este legatura mea invizibila deocamdata , cu EL. DUMNEZEU ESTE TOTsi nu in tot. UNIVERSUL??? ce stim noi ce este el, si daca in afara de el mai exista si altceva??? Hai sa nu ne dam doar cu parerea. Faca-se voia TA este comandamentul suprem, insa unii sau il uitam, sau il confundam cu propria noastra vrere cand ne „ies” vrerileinguste, casa , masina , sanatate, copil si gata. Dupa aceea cerem cam tot, insa nu stim ca trebuie sa si platim,si vine timpul platii!!
    BIBLIA ne-a dat cheia , respectiv programul, pe care trebuie sa-l citim, o data, intreg, ca un computer, cu absolut tot ceea ce cuprinde, semne de punctuatie, liste plicticoase in aparenta de nume etc. , deaoarece, ca si la computer, daca-i scoti un 1 sau 0 , tot programul o ia razna.
    Unii citesc si memoreaza BIBLIA pentru auto preamarire, prin citate din EA, , iar altii o traiesc la propriu, in fiecare moment al vietii, comparat cu cheia Biblica.
    Ar trebui sa-mi insemn undeva aceasta zi, in care mi se confirma credinta ca nu sunt singurul ce poate indrazni aceste convingeri.
    Oamenii de stiinta au descoperit de mult tilp ca la baza materiei se afla energia cu o anumita fregventa, infiintand centre de studiu ale posibilitatii inrudirii cel putin intre DIVINITATE si Stiinta.
    Astept ca DUMNEZEU sa le permita sau nu acest fapt.
    Cu stima pentru mine=tine=toti=TOT (=IUBIRE)
    Scurtu Sorin Izvoras

  • Lasă un răspuns

