Alchimizarea emotiilor negative si a programelor distructive prin starea de neutralitate

S-a publicat Ianuarie 29, 2017 de Moniq

Alchimizarea emotiilor negative si a programelor distructive din subconstient este o alchimizare la propriu, in sensul transformarii lor din frica in iubire, din intuneric in lumina. Procesul de are 3 faze: constientizarea, acceptarea si eliminarea lor. In faza de constientizare se face identificarea emotiei sau a programului distructiv, prin observare. In cazul unei emotii, observ pur si simplu ca sunt furios ( de exemplu ), in cazul uni program distructiv il identific prin observarea oglinzii , observ ca atrag in mod repetat in realitatea mea persoane conform unui tipar, geloase , de exemplu, si identific astfel un program de gelozie. Dupa identificarea emotiei sau a programului urmeaza faz de acceptare. Aceasta faza este partea cea mai dificila din programul de alchimizare, fiindca aici apare tendinta de reprimare a emotiei sau de negare a programului. De exemplu , furia pe care o simt ca emotie stiind ca este una negativa am tendinta sa o anulez, sa o sterg prin nemanifestare…concret , desi sunt furios ca X m-a tradat stiu ca nu este politicos sau util sa ma reactionez violent si nu imi voi descarca furia pe el, dandu-i un pumn ca sa ma descarc…sigur ideea nu este sa -i dau un pumn, ci este sa inteleg ce se intampla cu aceasta furie in aceasta situatie si cum sa scap totusi de ea . In China exista sali special amenajate cu saci de box, unde oamenii pot sa-si descarce furia. Doar ca uneori furia nu e provocata de o persoana anume intr-un mod anume care ar putea fi si „taxat” pe loc si atunci d multe ori aceasta furie ramane chiar neidentificata ca emotie. Foarte putini isi descarca furia la o sala insa toti cei furiosi la un moment dat , prin neexprimare isi ascund furia undeva in interior si ea se transforma in ura. Am putea spune ca ura este furie neexprimata si neexprimabila prin urmare nerecunoscuta. Simpla constientizare a emotiei , acum simt furie este un pas in alchimizare, apoi accept ca sunt furios si las acesta furie pur si simplu sa fie, spunandu-mi ca am dreptul sa fiu furios dar ca aceasta furie este doar reactia mea la aceasta situatie si nu sunt si obligat sa fiu furios. Ma iubesc si ma accept asa cum sunt, chiar si furios. In momentul in care aleg sa nu mai fiu furios am eliminat furia. La fel procedez si cu un program distructiv , de gelozie de exemplu, dar e la fel cu orice emotie sau orice program distructiv. Daca observ ca atrag in mod repetat persoane geloase , identific programul de gelozie din subconstientul meu , il accept spunandu-mi ca ok, sunt gelos desi nu-mi dau seama . Tendinta e de negare, eu nu sunt gelos , celalalt este. Acceptarea inseamna sa stiu ca sunt gelos si sa inteleg ca este ok sa fiu gelos , ma iubesc si ma accept asa cum sunt dar aleg sa nu mai fiu gelos.In momentul in care aleg sa nu mai fiu gelos am eliminat programul de gelozie.

Cu constientizarea e mai simplu, cu acceptarea si eliminarea este mai dificil pentru ca este necesara asa numita stare de neutralitate pe care o voi descrie mai jos. Tendinta spre trairea emotiilor negative si a programelor distructive are drept cauza  necunoasterea mecanismului de creare a realitatii si identificarea cu ansamblul corp-minte, fara a tine cont de Constiinta infinita care noi Suntem. La crearea realitatii tridimensionale spatiu -timp, in dualitate, omul a preluat si calitati si defecte ( bine/rau ) si este normal sa aiba si umbre sau parti negative, insa cand intelegem ca ele fac parte din modul de experimentare a dualitatii , nu ne mai in inovatim pentru ele ci le acceptam si le imbratisam  cu iubire, ca parte a creatiei numita „om”. Asta inseamna ca stiu ca eu sunt o mica parte „om” si o parte infinita Sinele Superior sau Constiinta infinita. Identificarea cu persoana care eu sunt face ca aceste emotii negative si programe distructive sa capete o importanta foarte mare in mintea mea. Insa din perspectiva Constiintei care EU SUNT , ele sunt doar instrumente d experimentare in aceasta tridimnesionalitate. Cand ma raportez la tot ce traiesc in realitatea mea ca si Constiinta care EU SUNT orice situatie este doar o situatie si atat. Orice situatie de viata din aceasta perspectiva este NEUTRA. Faptul ca eu ca persoana, asociez in mintea mea o situatie ca fiind pozitiva sau negativa este optional si este derivat din aceasta identificare cu ansamblul corp-minte. Pentru a putea ALEGE sa nu mai fiu furios , sau sa nu mai fiu gelos, TREBUIE sa percep realitatea de la nivelul de CONSTIINTA in manifestare pentru a ramane in starea de neutralitate. Ramanand identificat cu persoana care eu sunt , nu pot accepta si iubi anumite aspecte negative la mine sau la altii. Daca nu ma iubesc si nu ma accept asa cum sunt nu pot elimina aceste aspecte negative din manifestare , pentru ca negandu-le sau luptand cu ele ca sa le elimin ele vor persista in realitatea mea. La fel de adevarat este ca daca nu ma ridic la nivelul de fiinta divina in manifestare , nu ma pot iubi si accepta ca persoana cu calitati si defecte, nu-mi pot iubi mai ales defectele.  Ca o concluzie, pentru a alchimiza in iubire, orice emotie negativa sau orice program distructiv trebuie sa intru in starea de iubire de Sine, si  fata de orice situatie sa pastrez starea de neutralitate, pe care o investesc cu o emotie negativa sau pozitiva dupa cum aleg, sau pur si simplu inteleg ca este doar o situatie care poate fi privita ca atare fara sentimentalismul persoanei care eu sunt. Eliminarea programelor distructive este o munca colosala, pentru ca sunt extrem de multe conditionari in aceasta realitate 3D, si cel mai util este sa eliminam toate programele la pachet, prin aceasta dezidentificare cu persoana care eu sunt si identificarea cu CONSTIINTA care EU Sunt, pentru ca aceasta din urma permite starea de neutralitate, din care toate manifestarile mele ca persoana sunt percepute ca neutre, fara implicatii emotionale. Din aceasta stare, pot observa cu detasare tot ceea ce se creeaza in realitatea mea, si pot elimina cu usurinta orice program distructiv, intelegand ca face parte din expresia dualitatii, expresie pe care o pot schimba oricand daca nu ma reprezinta ca fiinta divina in manifestare.

 

Lasă un răspuns

